Základní škola a Mateřská škola

Višňová u Příbrami

Úvodní stránka
Organizace školního roku (prázdniny) Organizace školního roku (prázdniny)
Úvodní stránka


Kalendář Co nás v nejbližší době čeká...
Kalendář 16. 3. 2020
-
30. 4. 2020

UZAVŘENÍ MŠ

V souvislosti s vývojem situace šíření koronaviru se MŠ uzavírá 

                                  od 17.3.2020 do ODVOLÁNÍ.

O otevření MŠ budou rodiče informováni na stránkách školy.

V případě potřeby ohledně administrativy / potvrzeni OČR,…/

je MŠ otevřena denně od 8 – 12 hodin.

Kalendář 27. 3. 2020
-
10. 4. 2020

Zápis do 1. třídy 2020/2021

 

Opatření k zápisům do ZŠ pro školní rok 2020/2021

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vydává v souvislosti s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s koronavirem a onemocněním COVID-19 opatření k organizaci zápisů k povinné školní docházce pro školní rok 2020/2021. Zápisy budou probíhat v dubnu a bez osobní přítomnosti dětí ve škole.

Zápisy k povinné školní docházce proběhnou v souladu s právními předpisy, ale s upuštěním od některých tradičních postupů. Uskuteční se v termínu dle školského zákona, tedy v termínech od 1. dubna 2020 do 10. dubna 2020.

Dobu zápisu do prvního ročníku základního vzdělávání stanoví ředitel školy, a to v souladu se školským zákonem (§ 36 odst. 4).

Vzhledem k výše uvedeným mimořádným opatřením situace vyžaduje organizovat zápisy bez osobní přítomnosti dětí ve škole.  Upřednostnit, pokud je to možné, podání žádosti o přijetí bez osobní přítomnosti zákonného zástupce dítěte ve škole (datová schránka, email s elektronickým podpisem), případně dle konkrétní situace osobně do školy nebo poštou.

  1. do datové schránky školy a7fmizv
  2. e-mailem s uznávaným elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý email) na zsvisnova@seznam.cz
  3. poštou na adresu Základní škola Višňová 35, 262 61
  4. osobním podáním v uzavřené obálce po telefonické domluvě na 318 690 118 v době od 8:00 – 12:00 hodin

Doklady můžete podepsat ručně a následně naskenovat, vyfotit nebo je můžete podepsat elektronicky (digitální podpis). Nevyžadujeme ověření podpisu na úřadě.

Abychom s Vámi mohli komunikovat a celé správní řízení řádně dokončit, je nezbytné, aby v žádostech byly čitelně uvedeny kontaktní emailové adresy a funkční telefonní kontakty.

Na Váš email Vám bude zasláno potvrzení o přijetí žádosti spolu s registračním číslem, pod kterým je založen spis na Vaše dítě ve škole.

Vydání rozhodnutí o přijetí k povinné školní docházce

  • Na webových stránkách školy bude vyvěšen seznam registračních čísel přijatých dětí
  • Rozhodnutí vydává ředitel školy bezodkladně, nejpozději do 30 dnů od zahájení správního řízení
  • Rozhodnutí má 1 originál, který se zakládá do spisu dítěte a je uložen na vedení školy
  • Pokud rodič požaduje tiskopis rozhodnutí o přijetí, je mu vystaven stejnopis
  • Zákonný zástupce dítěte může podat odvolání proti rozhodnutí ředitele školy ve lhůtě 15 dnů, která běží od následujícího dne po doručení

 

Odklad povinné školní docházky

Všichni rodiče mají možnost zažádat o odklad povinné školní docházky o jeden rok. K žádosti je zapotřebí doložit doporučení příslušného školského poradenského zařízení (PPP) a doporučení odborného lékaře, klinického psychologa. Vzhledem k současné situaci a obtížnosti vystavování doporučení budou Žádosti o odklad bez dodaných doporučení řešeny v přerušeném správním řízení.

Zpráva pedagogicko-psychologické poradny

Pedagogicko-psychologická poradna Středočeského kraje je od pondělí 16. 3. 2020 UZAVŘENA na všech svých pracovištích na dobu neurčitou. Jakékoliv změny týkajících se provozu PPP SK budou zveřejněny na webových stránkách www.pppstredoceska.cz Zákonný zástupce může požádat PPP o zaslání posouzení datovou schránkou přímo škole, kde bude žádat o odklad povinné školní docházky.

Žádost o zaslání doporučujícího posouzení k odkladu školní docházky adresují zákonní zástupci na adresu pribram@pppsk.cz. V žádosti je nutno uvést jméno a příjmení dítěte, datum narození, adresa bydliště, adresa školy, kde proběhne zápis.

Po otevření Pedagogicko-psychologické poradny Středočeského kraje budou přednostně vyřízeny zbývajících žádostí o posouzení školní zralosti.


NovinkyNovinky
Novinky 25. 9. 2018

Sběr druhotných surovin

Vážení rodiče,

ve dnech 29. září – 1. října 2018 probíhá na naší škole sběr papíru a PET víček. Dle upozornění recyklační firmy papír prosím ještě roztřiďte na novinový, kartony a ostatní. Pokud nebude papír roztříděný, bude bezcenný. Starý papír ukládejte na zahradu ZŠ nebo v úterý 2. října v dopoledních hodinách předejte přímo recyklační firmě.

Výtěžek ze sběru starého papíru bude použit na školní a mimoškolní akce pro děti. Děkujeme!

Prosíme o dodržení termínu.

 

Novinky 21. 9. 2018

Vložen nový jídelníček na týden 39/2018

Novinky 15. 9. 2018

Vložen nový jídelníček na týden 38/2018

Novinky 7. 9. 2018

Vložen nový jídelníček na týden 37/2018

Novinky 2. 9. 2018

POPLATKY VE ŠKOLNÍ JÍDELNĚ PODLE VĚKOVÝCH KATEGORIÍ

 

Druh strávníka Cena
6 – 10 let 26,00 Kč
11 –14 let 28,00 Kč
přesnídávka MŠ

9,00 Kč

oběd MŠ : 3 – 6 let

oběd MŠ : 6 a více let

19,00 Kč

26,00 Kč

svačina MŠ 7,00 Kč
důchodci oběd 43,00 Kč
cizí strávníci oběd 57,00 Kč
   

 

Bližší informace v sekci JÍDELNA.

Novinky 31. 8. 2018

Vložen nový dokument – Školní řád mateřské školy

Novinky 31. 8. 2018

Vložen nový dokument – Školní řád základní školy

Novinky 31. 8. 2018

Vložen nový jídelníček na týden 36/2018

Novinky 31. 8. 2018

Vložen nový dokument – Výroční zpráva 2016/2017

Novinky 30. 8. 2018

ORGANIZACE ŠKOLNÍHO VYUČOVÁNÍ

Organizace školního vyučování

V pondělí 3. září končí vyučování  po 1. vyučovací hodině (8:25 hodin)

Vyučování 1. ročníku:

 v úterý a ve středu končí vyučování po 2. vyučovací hodině ( 9:20 hodin),

 ve čtvrtek a v pátek po 3. vyučovací hodině ( 10:30 hodin).

Školní družina-běžný provoz

 

 

« 1 17 18 19 20 21 22 23 37 55 73 »